SERVICE DESK – PALVELU
Tukipalvelu arjen tukena ja turvana
Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten vikatilanteiden sekä palvelupyyntöjen käsittelystä. Palvelumme helpottaa selkeästi yrityksesi arkea valvomalla ja korjaamalla proaktiivisesti laitteistojen, järjestelmien ja verkkoyhteyksien mahdollisia häiriöitä sekä tiedottamalla niistä. Service Deskimme tukee myös työntekijöitänne tietokoneiden, puhelimien, tulostimien ja verkkoyhteyksien hallitussa käytössä ja opastaa oikeuksienhallinnassa, pilvipalveluiden käytössä sekä varmuuskopioinissa.
Yksi yhteyspiste
Työntekijöidesi arkea helpottaa yksi yhteyspiste kaikkiin tukipyyntöihin. Ei tarvitse miettiä minkä osa-alueen asiantuntijaan tulisi ottaa yhteyttä. Service Desk käsittelee tukipyyntösi alustavan arvioinnin jälkeen tai ohjaa sen tarvittaessa eteenpäin asiantuntijatiimillemme.
Häiriötön ja sujuva työnteko
Service Deskimme asiantuntijat valvovat ja seuraavat proaktiivisesti asiakkaidemme järjestelmiä ja pyrkivät korjaamaan häiriöt jo ennen kuin asiakkaamme niitä huomaavat. Näin asiakasyrityksissämme vältytään ylimääräisiltä työn keskeytyksiltä.
Fokus oikeisiin asioihin
Työntekijöidenne aikaa ei kulu tietoteknisten ongelmien ratkomiseen tai uusien laitteiden käyttöönottoon. Service Deskin ajantasainen Apple-osaaminen on työntekijöidenne apuna, jotta he voivat keskittyä rauhassa olennaiseen, omaan työhönsä.
Alla on lueteltu esimerkkejä palvelupyynnöistä, jotka voidaan sisällyttää Service Desk -palveluun ja siten ratkaista Service Deskin asiantuntijoiden toimesta. Muilta osin palvelupyynnöt ohjataan muille asiantuntijatiimeille.
- Käyttäjätuki - Käyttäjien päätelaiteongelmien diagnostiikka
- Käyttöönottotuki - Etähallinnalla suoritettava uuden laitteen käyttöönotto
- Käyttäjätilien hallinta - Tilien luonti ja salasanojen resetointi
- Työasemaylläpito - Käyttöjärjestelmään liittyvät ongelmatilanteet ja päivitykset
- Sisäverkon aktiivilaitteiden valvonta - Etähallinnalla suoritettavat ylläpitotyöt
Service Desk -palvelumme ottaa kaikki pyynnöt vastaan ja alustavan arvioinnin jälkeen käsittelee tukipyynnön tai ohjaa sen tarvittaessa eteenpäin asiantuntijatiimillemme.
Palvelumme tehokkuuden mahdollistaa single point of contact-toimintamalli (SPOC). Se tarkoittaa, että palvelemme missä tahansa tietokoneisiin liittyvissä asioissa. Hädän tullen ei tarvitse miettiä, missä vika on tai minkä osa-alueen asiantuntijaan ottaa yhteyttä. Yrityksenne jokainen työntekijä saa teknisen avun ja tuen kaikkeen tarvitsemaansa yhdestä ja samasta paikasta.
Service Desk -palvelun käyttöönotto edellyttää IT-ympäristön kartoituksen tekoa. Kartoituksen avulla syntyy ajantasainen dokumentti yrityksenne IT-ympäristön nykytilasta. Asiakkaan vastuulla on kerätä ja luovuttaa pyynnöstä tarvittavat tiedot Core Servicelle yhdessä sovitun aikataulun puitteissa. Näin pystymme takaamaan luvatun palvelutason ja täyden hyödyn teille heti palvelun käynnistyksessä.
Service Desk -palvelu on räätälöitävissä tarpeidenne mukaisesti ja hinta muodostuu palvelun laajuuden mukaan. Palveluun voidaan sisällyttää myös mm. etähallinta, laitehallinta ja verkon aktiivilaitteiden hallinta sekä ylläpito. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjous, niin selvitetään yhdessä kuinka voisimme olla teille avuksi!
Core Servicen palvelu on helppoa, läpinäkyvää ja toimivaa. He ymmärtävät tarpeemme ja vastaavat nopeasti huutoon. Core Servicen järjestelmäasiantuntijat tekevät työnsä tarkasti, palvelualttiisti ja oikealla asenteella.
Lasse Larvanko, Tulos
Kysyttävää?
Askarruttaako jokin asia? Haluatko jutella myyjämme tai asiantuntijamme kanssa? Valitse alta sinulle paras yhteydenottotapa. Voit olla yhteydessä suoraan myyjään tai asiantuntijaan puhelimitse tai sähköpostitse, varata ajan ilmaiseen tapaamiseen tai täyttää yhteydenottolomakkeen.