Contact Info

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts of the system and expound.

Yhteys

Service Desk

SERVICE DESK – PALVELU

 

Tukipalvelu arjen tukena ja turvana

 

Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten vikatilanteiden sekä palvelupyyntöjen käsittelystä. Palvelumme helpottaa selkeästi yrityksesi arkea valvomalla ja korjaamalla proaktiivisesti laitteistojen, järjestelmien ja verkkoyhteyksien mahdollisia häiriöitä sekä tiedottamalla niistä. Service Deskimme tukee myös työntekijöitänne tietokoneiden, puhelimien, tulostimien ja verkkoyhteyksien hallitussa käytössä ja opastaa oikeuksienhallinnassa, pilvipalveluiden käytössä sekä varmuuskopioinissa.

Yksi yhteyspiste

Työntekijöidesi arkea helpottaa yksi yhteyspiste kaikkiin tukipyyntöihin. Ei tarvitse miettiä minkä osa-alueen asiantuntijaan tulisi ottaa yhteyttä. Service Desk käsittelee tukipyyntösi alustavan arvioinnin jälkeen tai ohjaa sen tarvittaessa eteenpäin asiantuntijatiimillemme.

Häiriötön ja sujuva työnteko

Service Deskimme asiantuntijat valvovat ja seuraavat proaktiivisesti asiakkaidemme järjestelmiä ja pyrkivät korjaamaan häiriöt jo ennen kuin asiakkaamme niitä huomaavat. Näin asiakasyrityksissämme vältytään ylimääräisiltä työn keskeytyksiltä.

Fokus oikeisiin asioihin

Työntekijöidenne aikaa ei kulu tietoteknisten ongelmien ratkomiseen tai uusien laitteiden käyttöönottoon. Service Deskin ajantasainen Apple-osaaminen on työntekijöidenne apuna, jotta he voivat keskittyä rauhassa olennaiseen, omaan työhönsä.

 
Mitä palvelu sisältää?

Alla on lueteltu esimerkkejä palvelupyynnöistä, jotka voidaan sisällyttää Service Desk -palveluun ja siten ratkaista Service Deskin asiantuntijoiden toimesta. Muilta osin palvelupyynnöt ohjataan muille asiantuntijatiimeille.

Miten palvelu toimii?

Service Desk -palvelumme ottaa kaikki pyynnöt vastaan ja alustavan arvioinnin jälkeen käsittelee tukipyynnön tai ohjaa sen tarvittaessa eteenpäin asiantuntijatiimillemme. 

Palvelumme tehokkuuden mahdollistaa single point of contact-toimintamalli (SPOC). Se tarkoittaa, että palvelemme missä tahansa tietokoneisiin liittyvissä asioissa. Hädän tullen ei tarvitse miettiä, missä vika on tai minkä osa-alueen asiantuntijaan ottaa yhteyttä. Yrityksenne jokainen työntekijä saa teknisen avun ja tuen kaikkeen tarvitsemaansa yhdestä ja samasta paikasta.

Miten saatte palvelun käyttöönne?

Service Desk -palvelun käyttöönotto edellyttää IT-ympäristön kartoituksen tekoa. Kartoituksen avulla syntyy ajantasainen dokumentti yrityksenne IT-ympäristön nykytilasta. Asiakkaan vastuulla on kerätä ja luovuttaa pyynnöstä tarvittavat tiedot Core Servicelle yhdessä sovitun aikataulun puitteissa. Näin pystymme takaamaan luvatun palvelutason ja täyden hyödyn teille heti palvelun käynnistyksessä. 

ServiceDesk-1
Palvelun hinnoittelu

Service Desk -palvelu on räätälöitävissä tarpeidenne mukaisesti ja hinta muodostuu palvelun laajuuden mukaan. Palveluun voidaan sisällyttää myös mm. etähallinta, laitehallinta ja verkon aktiivilaitteiden hallinta sekä ylläpito. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjous, niin selvitetään yhdessä kuinka voisimme olla teille avuksi!

Core Servicen palvelu on helppoa, läpinäkyvää ja toimivaa. He ymmärtävät tarpeemme ja vastaavat nopeasti huutoon. Core Servicen järjestelmäasiantuntijat tekevät työnsä tarkasti, palvelualttiisti ja oikealla asenteella.

Lasse Larvanko, Tulos

Kysyttävää?

Askarruttaako jokin asia? Haluatko jutella myyjämme tai asiantuntijamme kanssa? Valitse alta sinulle paras yhteydenottotapa. Voit olla yhteydessä suoraan myyjään tai asiantuntijaan puhelimitse tai sähköpostitse, varata ajan ilmaiseen tapaamiseen tai täyttää yhteydenottolomakkeen.

Yhteydenotto

Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Tarvitsemme yhteystietojasi ottaaksemme sinuun yhteyttä palveluitamme koskevissa asioissa. Klikkaamalla "Lähetä" hyväksyt henkilötietojesi tallentamisen ja käsittelyn. Lisätietoa saat tietosuojaselosteesta.
MYYNTI
Juha Heikkilä

Key Account Manager
010 3393 606