Contact Info

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts of the system and expound.

Yhteys
Tietohallintoa digiajan kustannustoiminnan ytimessä

Suomenruotsalaiskustantamo Schildts & Söderströms Ab tunnetaan proosan sekä tieto- ja kaunokirjallisuuden ohella suurimpana ruotsinkielisen oppimateriaalin julkaisijana. Core Servicen kanssa yhteisvoimin toteutetun ICT-ympäristön ansiosta kookkaatkin aineistot liikkuvat ripeästi, käyttöoikeudet jaetaan napin painalluksella, laitteet saadaan helposti käyttöön, eikä tietoturvan takia menetetä yöunia.

Noin 150 kirjailijan, 30 työntekijän ja kahden yksikön voimin teoksiaan julkaisevan Schildts & Söderströmsin tietohallinnossa kysytään ketteryyttä. Oppimateriaalien digitalisaation myötä tietotekniikan merkitys kustannustoiminnan moottorina korostuu entisestään.

 

Avainsanoja ovat jatkuvuus ja läheinen palvelu, jota saamme luontevasti ruotsiksi. Core Servicen asiakasvastaava on kuin omaa väkeä. Hänen ansiostaan emme joudu odottelemaan vastauksia palvelupyyntöihin tai selittämään asiaamme joka kerta uudelleen. Yli yritysrajojen jatkunut yhteistyömme on kestänyt lähes vuosikymmenen, joten talot tavat ovat asiakasvastaavalle tutummat kuin monelle meistä. Jotakin läheisistä väleistä kertoo sekin, että hän on luontevasti mukana kaikissa juhlissamme, kertoo Schildts & Söderströmsin kustannusjohtaja Nils Saramo.

Nopeita yhteyksiä, tehokasta hallintaa

Yhdessä asiakkaan kanssa suunniteltu, Core Servicen ylläpitämä tietoympäristö koostuu Mac- ja Windows-työasemista, palvelimista, yksikköjen välisistä yhteyksistä sekä iPhone- ja iPad-mobiililaitteista. Lisenssit on dokumentoitu G Suiteen, jolloin myös Schildts & Söderströmsin henkilökunta tietää aina, missä mennään. Merkittävä osa Core Servicen työstä koskee Helsingin hallinnon sekä Vaasan tuotantoyksikön välisten yhteyksien varmistamista. Yksiköiden pääsystä toistensa järjestelmiin on tehty varmatoimista, kriittiset palvelut sijaitsevat pilvessä ja varmuuskopioita otetaan kahdella eri tavalla.

Erityistä kiitosta ansaitsee ryhmiin perustuva käyttöoikeuksien jakaminen. Core Service on perustanut eri käyttäjätasoihin perustuvat ryhmät, jolloin yksittäisten henkilöiden poistaminen ja lisääminen käy todella kätevästi. Yhtä helppoa on ottaa käyttöön kokonaan uusi työasema esimerkiksi rikkoutuneen tilalle. Olemme tyytyväisiä myös verkon kapasiteettiin ja toimintavarmuuteen. Lisäksi etätyön tekeminen on turvallista ja tehokasta, Nils toteaa.

Ihminen tavoitettavissa

Teknologiaakin tärkeämpänä Nils näkee ihmisten välisen vuorovaikutuksen ja joustavuuden. Venymisestä tilanteen ehdoilla kertoo esimerkiksi se, että Core Service hoiti koko yksikön tietotekniikan konttorimuuton “kuormasta toimintavalmiuteen” uusiin tiloihin puolessa päivässä.

Core Service on aidosti läsnä. Heidän asiakasvastaava on paikalla kerran viikossa, jonka lisäksi tavoitamme hänet tarpeen tullen eri kanavista. Yhteistyömme kantavia voimia ovat henkilökemia, luottamus ja aito halu kehittää toimintaamme. Core Service ei myy tuotteita, vaan osaamista, joka kasvaa tarpeidemme mukana. Suosittelen heitä varauksetta, mikäli arvostat avointa ja välitöntä palvelua, Nils toteaa. 

Oppilaitosten ja -materiaalin digitalisaation myötä tulevaisuuden näkymät yhteistyölle ovat sähköiset.


Vi ses i framtiden! Ha det så bra!

Schildts & Söderströms Ab

Tuki- ja ylläpitopalvelut

Kattavat tuki- ja ylläpitopalvelut loppukäyttäjillenne ja it-osastollenne. Tietoturvapalvelut, Service Desk-palvelu sekä laitehallintapalvelut varmistavat, että toimintaympäristönne on tehokas ja käyttäjäystävällinen.