Contact Info

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts of the system and expound.

Yhteys

Läheinen IT-kumppanuus Heku-ryhmän kasvua rakentamassa

Yli 80 markkinointiviestinnän huippuosaajaa työllistävässä Heku-ryhmässä eletään kiireistä aikaa. Kauppalehden Kasvaja-sertifikaatin vastaanottanut yhtiö on viimeisen kolmen vuoden aikana sekä tehnyt merkittäviä yritysostoja että kaksinkertaistanut henkilöstömääränsä. Markkinoinnin suunnittelu- ja tuotantopalvelut saman katon alta tarjoavan Hekun menestys on edellyttänyt oikeita päätöksiä myös tietohallinnossa, luottokumppanina Core Service – ”koska kaikki toimii niin helkkarin hyvin!”

Heku tarjoaa asiakkailleen vahvan ja monipuolisen kokemuksen lukuisilta toimialoilta, kattaen niin markkinajohtajia kuin haastajia esimerkiksi media-, vähittäiskauppa-, auto-, rakennus-, asianajo- ja finanssisektoreilta. Heku-ryhmään kuuluvat Heku, Drama Moving Pictures Helsinki, Barabra, Remes & Packart sekä Design Thing.

Henkilökohtaisten työasemien ohella Heku-yhtiöiden tietoympäristö kattaa kymmeniä teratavuja dataa pyörittävät palvelimet, oman studion sekä suurkuva- ja toimistotulostimet. Core Service vastaa Hekun IT-asioista kokonaisvaltaisesti, sisältäen työasemat ja palvelimet, suunnittelun, hankinnat, ylläpidon ja lisenssit, verkot, domainien hallinnan sekä tuen etänä ja paikan päällä. Tietoympäristö on rakennettu kuin yhdelle yritykselle, etätyön tarpeita unohtamatta. Datan suuren määrän, tietoturvan ja toimintavarmuuden takia Hekulla käytetään yrityksen tiloihin sijoitettuja työpalvelimia.

Oikeita siirtoja

 

IT-uudistukset aloitettiin vuonna 2015 yhteistyössä yli seitsemän vuoden takaa tutun Core Servicen asiantuntijan kanssa. Nopean kasvun myötä Hekulla tarvittiin ennen kaikkea näkemystä ja osaamista toteuttaa muuttuviin tarpeisiin vastaavia ratkaisuja. Kumppanuuden kulmakiviä ovat toimintakulttuurien samankaltaisuus sekä vuosien myötä ansaittu luottamus.

Parhaat tulokset syntyvät puhumalla samaa kieltä. Toimivasta IT-ympäristöstämme on liiketoiminnallemme merkittävää hyötyä niin arjessa kuin viivan alla, kertoo Hekun tuotantopäällikkö Jere Havo.

Keskitetyn hakemistojärjestelmän ansiosta palveluita käytetään henkilökohtaisilla tunnuksilla, jolloin käyttäjänhallinta on tehokasta ja mahdollisten vikojen paikallistaminen vaivatonta. Yhteisen Office 365 –ympäristön ansiosta koko Heku-ryhmä voi käyttää jaettuja kalentereja, resursseja ja ryhmiä tehokkaasti. Oma fonttiserveri nopeuttaa suunnittelijoiden työtä, koska fontit ovat helposti löydettävissä ja valmiina käyttöön. Tietoturvallisen aineistonsiirtopalvelimen ohella Core Servicen asiantuntijoiden kanssa rakennettiin GDPR:n mukaiset käytännöt. Lisäksi liiketoiminnalle kriittisten työasemien varmuuskopiot tallentuvat reaaliaikaisesti. Keskitetyn ohjelmistohallinnan ansiosta ohjelmistot pysyvät aina ajan tasalla sekä tietoturvallisina, ja niitä helppo joko asentaa tai poistaa jopa yksittäisestä työasemasta.

Tiiviisti yhdessä

Hekulla arvostetaan ennen kaikkea Core Servicen tietotaitoa ja läheistä palvelua.

Core Service tekee elämästämme niin helppoa kuin ulkoistettu ICT-palvelu ikinä voi. Palvelualttius, jolla he kuuntelevat, vastaavat toiveisiimme sekä ennakoivat tarpeitamme, ansaitsee erityiskiitoksen. Tietoympäristömme on suunniteltu ja toteutettu viimeisen päälle hyvin, ja oma asiantuntijamme on kuin yksi meistä. Hänen lisäkseen olemme saaneet erinomaista palvelua myös Core Servicen muulta tiimiltä, aina lomiltaan vastaavaa toimitusjohtajaa myöten, Jere jatkaa.

Heku-ryhmän varman kasvun jatkuessa ICT-ympäristöä ja työasemia tullaan päivittämään yhä raskaamman liikenteen tarpeisiin.

Toimiva tietoympäristö maksaa itsensä takaisin sekä näkyy henkilöstön ja asiakkaiden tyytyväisyydessä. Yhteinen filosofiamme Core Servicen kanssa on investoida laatuun sekä järjestelmien elinkaareen. Suosittelen heitä lämpimästi, toimitusjohtajaamme Petri Telarantaa lainaten ”koska kaikki toimii niin helkkarin hyvin”, Jere toteaa.

Heku-ryhmä

img

Tuki- ja ylläpitopalvelut

Kattavat tuki- ja ylläpitopalvelut loppukäyttäjillenne ja it-osastollenne. Tietoturvapalvelut, Service Desk-palvelu sekä laitehallintapalvelut varmistavat, että toimintaympäristönne on tehokas ja käyttäjäystävällinen.