Contact Info

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts of the system and expound.

Yhteys

Kuudeskerros

kuudeskerros
Laadukas ICT sytyttää innovatiivisen designin

Suomen johtava designtoimisto Kuudes Kerros Helsinki Oy kasvaa ja kansainvälistyy poikkeuksellisen moniosaamisen voimin. Kuluttajaymmärryksen, palvelumuotoilun ja designin ainutlaatuisella tavalla yhdistävän yrityksen riveistä löytyy niin graafisia suunnittelijoita, sisustusarkkitehteja kuin sosiologeja. Core Service huolehtii siitä, että ICT-ympäristö vastaa poikkitieteellisen tiimin tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.

Kuudes Kerros kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa insightin, strategian ja designin keinoin. Tekemisen keskiössä on kuluttajakäyttäytymisen ymmärtäminen, jonka avulla tunnistetaan kaupallisesti tehokkaimmat lähtökohdat esimerkiksi palvelumuotoiluun sekä tuote- ja myymäläsuunnitteluun. Yhtiön asiakkaita ovat muun muassa Arla, Fazer, Kesko ja Alko.

Monipuolisen kulttuuri- ja osaamistaustamme ansiosta pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaista näkemystä ja uudenlaisia ideoita, kertoo toimitusjohtaja Jari Danielsson.

Monipuolisen kulttuuri- ja osaamistaustamme ansiosta pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaista näkemystä ja uudenlaisia ideoita, kertoo toimitusjohtaja Jari Danielsson.

Vauhdissa mukana

Kuudennen Kerroksen ICT-ympäristö on henkilöstönsä tavoin monipuolinen kokonaisuus. Kansainväliseen ja liikkuvaan työntekoon suunnitellusta Mac- ja Windows-sekaympäristöstä löytyy perinteisten suunnitteluohjelmistojen ohella esimerkiksi AutoCAD. Yhteistyö Core Servicen kanssa tiivistyi entisestään vuonna 2016, jolloin proaktiivisen lähituen havaitsemia kehitystarpeita lähdettiin järjestelmällisesti toteuttamaan.

Keskeisiä uudistuksia olivat palvelinyhteyksien ja langattoman verkon tehostaminen, laadukas kaapelointi, tietoturvan varmistaminen sekä hankintojen keskittäminen. Projektin tuloksena paranivat niin järjestelmän suorituskyky kuin henkilöstön ja asiakkaiden tyytyväisyys. Sopimukset muille toimittajille irtisanottiin, ja ICT-palvelut saatiin selkeästi yhdelle laskulle. Kehitystyö on malliesimerkki Core Servicen konsultoivasta osaamisesta, jossa panostetaan kertainvestointien sijaan kestävään kehitykseen.

Esimerkiksi laadukas langaton verkko on pieni, mutta tärkeä yksityiskohta. Nyt Kuudennen Kerroksen henkilöstö pystyy työskentelemään luottavaisesti missä päin toimistoa tahansa. Lisäksi laitteiden käyttöönotto on pitkälle automatisoitu, kertoo Core Servicen asiakasvastaava.

Luottamusta ja asennetta

Pian oli selvää, että ICT-palvelu olisi kustannustehokkainta ulkoistaa. Turvallisen ja selkeästi hinnoitellun sopimuksen ansiosta suunnittelijat voivat keskittyä työhönsä joutumatta huolehtimaan työvälineiden kunnosta tai tietoteknisten asioiden selvittämisestä. Pikaiset laskelmat osoittivat Core Servicen palvelusopimuksen kannattavuuden lyhyelläkin ajansäästöllä, laitteiston leasingin helppoudesta puhumattakaan.

ICT on meille kriittinen tekijä, jonka merkitys saattaa helposti unohtua – tietotekniikka nimittäin toimii silloin, kun sitä ei edes huomaa. Parhaat ammattilaiset tarvitsevat parhaat työkalut, eikä kansainvälistä laatua synny, jos suunnittelija joutuu tuijottamaan rantapalloa. Core Servicen väki toimittaa mitä lupaa. He ovat aina tavoitettavissa, kertovat läpinäkyvästi vaihtoehdot, ja asiat hoituvat tutun henkilön kautta. Kasvuyrityksenä meille on tärkeää, että uudet työntekijät saavat laitteet käyttöön vaikka samana päivänä. Läheisen palvelun ohella olennaista on luottamus ja tahto viedä asiat loppuun, Jari kiittelee.

Olen ilokseni saanut huomata, kuinka suomalaisen designin arvostus ja kysyntä on kasvanut. Avasimme toimiston Tukholmaan ja tähtäämme globaaleille markkinoille. Vuonna 2017 olemme palkanneet yli 10 henkilöä. Core Servicen kanssa yhteistyö on toiminut kovassakin kasvuvauhdissa, ja toivomme heidän olevan mukana menestystarinassa, Jari sanoo.

Kuudes Kerros Helsinki Oy

img

Tietohallintopalvelut

Kattavat tuki- ja ylläpitopalvelut loppukäyttäjillenne ja it-osastollenne.
Tietoturvapalvelut, Service Desk-palvelu sekä laitehallintapalvelut varmistavat, että toimintaympäristönne on tehokas ja käyttäjäystävällinen.